Welcome!

Hi beautiful, for my first post I wanted to tell you  somethings about me.
I made this blog because I love reading other peoples blogs  and getting inspired from them, so I wanted to show you my view on fashion and everything that is related to beauty.
My blog is going to be full of outfit posts, makeup pictures and tutorials, if you would like to see something specific please let me know .

Be sure to follow me on my Instagram , Twitter , Bloglovin'  and my Snapchat is zwjezdica

Cao ljepotice, za svoj prvi post sam htjela reci nesto o sebi .
Napravila sam ovaj blog zato sto volim citati blogove drugih cura i jednostavno od njih dobijati inspiraciju za svoj stil, tako da sam odlucila da i ja pokazem svoj vlastiti stil i sve sto je vezano za ljepotu.
Moj blog ce se sastojati iz dosta slika mojih svakodnevnih modnih kombinacija, slika mog makeup-a i tutoriala, ako zelis vidjeti nesto posebno molim te da mi javis.

Mozes me pratiti na mojim drustvenim mrezama klikom na gore navedene drustvene mreze



CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment